Adik2 ku
Sunday 11 November 2012 • Sunday, November 11, 2012 • 0 comments

Wahhhh lama sungguh nad x update blog ~
huhuhu :))

hyepp korang2 ~
skunk nie tgh mggu demam peperiksaan :'(
nad tgh SPM skunk nie ~
alhamdullilah buat mse skunk ,
semua nye ok lagi ~
xde mslah un ^,^

Adik2 junior semua 
da mule cuti ~

SELAMAT BERCUTI
nad ucapkan kpd semua adk2 SMKJATI IPOH

To my adik2 angkat saya ~ akak sayang korang semua ~

Hari tu saya senaraikan bff saya ~ 
skunk saya nak senaraikan adik2 angkat saya pula ~

(without pictures)

mls nk letak gmbr pic mereka ^,^

lets' we start now

1.Nurliyana Izzati

-seorang bdak yg gnas.
-seorg bdak yg lasak.
-baik gile.
-manja dgn aku
-form 2(2012)
-start jadi adk angkt dari nad sekolah rendah lagi
-da anggap mcm adk kandung
-diari nad
-tmpt nad lpskn tumbuk nad..heheh

2.Alia Najwa

-bestt
-baik
-sntiasa ikut nad ke mne jea nad prgi
-tmpt nad pnjm brg
-form 4(2012)
-start jadi adk angkt dri thn lps ~

3.Nabilah Othman

-nad diari dye
-dye sporting
-pemalu
-pendiam bile berdepan
-start jadi adk angkat dri thn lps

4.Adnan

-gile2
-adik angkat lelaki yang pertama
-die nie poyo sikit
-ske gado gn nad
-form 3(2012)
-start jadi adk angkt dri thn lps juga ^,^
-dye yg mnx nk jadi .. huhuh
-sekolah di SMK Ulu Kinta

5.Amirul

-dye nie lagi tggi dri aq
-dye kuat merajuk
-manja dgn nad
-gile2
-nad diari dye

6.Rafiqah Adila

-manja
-cumelll
-baik
-start jadi adk angkt dri thn lps ~
-bermula dari brkenalan gune contengan di meja

Hanya ini sahaja adik2 angkat saya
Adik2 ~ akk ucapkan slamat brjye in whatever u do
jgn lupekn akk tw~
Akak sentiasa sayangkan korang n ingt korang ~
insyaallah akk jnji , klu akk da kje nnty ,
akak akan belanje korang ~


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hyepp ! Assalamualaikum semua ! Name : Nad ! Status : My heart Is Taken By Someone ^,^v
Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: NurNadhirah