Hello to school !
Thursday 27 December 2012 • Thursday, December 27, 2012 • 0 comments

Hyep2 ! Da lme x update blog nie ! Tengokkkk ~ Da berhabukk ! ohhh mannn >,<

Hahaha so now let's start to update new post :))

See my title ! Welcome back to school ! hahah xDD

Bestttt nyee dapat pergi sekolah balik *cakap BM lak*

Nad nak sekolah balik , tapi sayangnya mohon masuk macam mana pun ~ tetap tak boleh :))

So kepada adik-adik junior , SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH di ucapkan

Minggu depan , persekolahan bermula ~,~ Well , bagi adk-adk ~ Mesti rasa tak best sebab there's no more freedom after this ~

Lepas ni adk-adk terikat dengan homework , buku teks , buku latihan , and cikgu :)) hahha

And saya ~ Saya mestilah sedang menantikan result SPM ~ kerinduan terhadap kawan-kawan sekelas sudah tinggi menggunung lah :((
Lepas ni saya akan rindukan adik-adik angkat saya :(( Tak sangka rupanya mereka pun sedih juga nak berpisah dengan saya ~ hehe xDD

Saya sayangkan mereka ~ Kepada adik2 yang bakal amik PMR and SPM 2013 , goodluck ! study elok2 ! jangan main2 dah taw :)) hehehe

Bubyee for now ~ Assalamualaikum xDD




OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hyepp ! Assalamualaikum semua ! Name : Nad ! Status : My heart Is Taken By Someone ^,^v
Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: NurNadhirah