Impian Nad ^-^
Friday, 4 January 2013 • Friday, January 04, 2013 • 1 comments

Hyep ! Hola-hola >,< hehee xDD Budak-budak dah 3 hari sekolah ^-^ Nad tak keje pun lagi ~ hurmmm :'(( sedihhh !

Nad bengang sangat lately nie ~ handset nad nie , kjp2 terpadam sendiri ~ Huh !! sakit hati = ='

Memandangkan dah abih sekolah , Nad minta lah kat ayah nad handset baru ~ ayah nad ok jewp ~ Tapi dengan syarat !

Syarat nya ayah nad bayar separuh , nad lagi separuh guna duit gaji nad ~,~ Ohhh mannn , Nad dah lah tak keje lagi , macam mana nak dapat duit nye = ='

Sedih3 ! Ayah nad cakap , selagi takde duit ~ selagi tu takde handset baru ~ Ohhhh myyyy ! 

Nad nak handset murah jewp ~ dalam RM500++ 

Handset Champ nad dah nazak agaknya ~ Tggu nak kena baling ke dinding jewp nie :)) heheh xDD

Nad kalau boleh nak BLACKBERRY BOLD !! murah jewp kn ? hoho ^-^

Tunggu lah nad kerja dulu ! Alowhh ayah nad tu senang jewp nak pujuk >,< heheh xDD

3 benda yang nad sangat sekarang ialah

1)Blackberry
2)Dslr (nikon) hehehe xDD
3)masuk Uitm >,< hehe

Setakat disini sahaja , bubyee :DD


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hyepp ! Assalamualaikum semua ! Name : Nad ! Status : My heart Is Taken By Someone ^,^v
Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: NurNadhirah