My cat .. !
Saturday 5 January 2013 • Saturday, January 05, 2013 • 0 comments
5/1/2013 
satu tarikh yang nad akan ingat sentiasa . Kucing yang nad paling sayang , paling manja dengan nad , selalu buat nad ceria dah pergi jauh tinggalkan nad .

nad sayang dia sangat-sangat . Sampai bila-bila nad tak akan lupakan dia . 

Lepas nie tak de dah si dia :-
yang makan dengan aku , 
yang main rambut aku , 
yang selalu duduk dekat atas moto along , 
yang selalu kejar kucing aku lagi sekor , 
yang selalu kacau aku waktu mandi .

Takde dah si dia yang mengajar aku erti bahagia , erti gembira , erti ketawa ~
Aku sayang dia sangat-sangat ~

Macam mana aku nak gembira lepas nie ? Dia dah tinggalkan aku jauh sangat2 !

Aku rindukan dia ~ Rasa macam nak menjerit kuat-kuat , nak bagitahu semua orang yang aku rindukan dia ~

Dia terseksa tadi ~ Banyak sangat darah keluar dari mulut dia ~ Aku sempat peluk dia buat kali terakhir ~ 

Lepas aku peluk , tak lama kemudian dia mati ~ Tinggalkan aku ~,~

Aku dah berjanji dengan kawan-kawanku supaya tak nangis dah . Tapi tak boleh ~ 

Soei korang ! Aku tak akan lupakan Manja ~

~ Manja dekat atas katil aku ~


~ Manja dengan Azril ~


Setakat di sini sahaja , nanti update lagi ~ bubyee kawan-kawan ~ Bubyee Manja , adik aku ~



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hyepp ! Assalamualaikum semua ! Name : Nad ! Status : My heart Is Taken By Someone ^,^v
Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: NurNadhirah