What Are Friends For?
Monday, 15 July 2013 • Monday, July 15, 2013 • 0 comments

Hyep Bloggers !! Hari ni Nad agak BAD MOOD sikit ! Mungkin sebab banyak sangat benda nak fikir ! Mana dengan assignment nya ! Pinjaman MARA lagi !! Kuiz yang bakal diadakan lagi !! Masalah hostel !!

Damn !!!!!!!!

Sumpah tertekan sangat-sangat !!

Hari nie tambah lagi masalah ! Ade kena mengena dengan tajuk di atas !! yeahhh that's right !! 

F.R.I.E.N.D.S !!!

Apa guna ada ramai kawan tapi bila susah keseorangan ??!! Apa guna ramai kawan hanya ketika senang saja bersama-sama ???!! 

HEII !! tak guna dapat kawan macam tu.

Bila cakap pasal kawan , siapa lah tak sayang kawan dia betul tak ?? Lebih-lebih lagi kawan yang selalu dengar masalah kita.Dari A sampai lah ke Z !!

Tapi yang paling tak best sekali bila dapat kawan yang jenis suka tikam belakang kawan.Perghhh dapat kawan macam tu memang menyakitkan hati Nad !!

Nad dah kena ! Sakit sangat hati nie !!

Maunya,sorang nie dulu time dia susah , Nad tolong..bukan nak mengungkit..tapi di sebabkan dah bengang..mula lah nak keluar semua benda..

Dia susah,Nad tolong tanpa minta balasan.Dia tak cukup duit,Nad tolong bayarkan walaupun ayah Nad yang keluar duit lah..Dia gembira,Nad tumpang gembira..

Sampai ayah Nad dah anggap dia macam anak angkat..Ingat senang ke ayah Nad tu nak rapat dengan orang luar.

Tapi tu waktu dia susah..Sekarang dia dah bekerja..Dah pegang duit sendiri..Tak perlu pikir pasal belajar dah..Mana lah layak nak kawan dengan Nad yang still belajar,still mengharapkan duit mak bapak !!!

Yang seorang lagi bila dia sakit dulu..Nad lah yang selalu naikkan semangat dia..Bila dia sedih,Nad lah tempat dia cerita..Bila kite orang gaduh,same-same minta maaf !!

Tapi sekarang,perangai die..berubah sangat-sangat !!! lain dari yang dulu :))

Mulut dia semakin kurang ajar Nad rasa !! Sebaik dia sakit taw ! Kalau tak,memang tangan aku dah lame naik kat muka dia. 

Nad bukan nya seorang yang kejam sangat sampai nak lempang anak orang yang sakit !! Nad masih ade hati ! Ade perasaan !!

Jangan ingat Nad diam,Nad mengalah !! Nope !!!

Nad hanya akan mengalah bila air mata dah terjatuh !! 

And Now,our friendship was fullstop..Biarlah !! Tak mati pun Nad hilang mereka !!

Sekurang-kurangnya Nad masih ada kawan-kawan yang lain !! Ramai lagi kawan-kawan Nad yang sentiasa ada di sebelah Nad !!

Kalau dah takde sgt !! Takpe :)) Family Nad tetap ada dekat sebelah Nad tanpa mengira susah atau senang !! Itu lah orang-orang yang layak ada disebelah Nad !!

Sampai sini saja !! Time To Sleep xDD

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hyepp ! Assalamualaikum semua ! Name : Nad ! Status : My heart Is Taken By Someone ^,^v
Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: NurNadhirah