Kawan mkn kawan
Friday, 21 November 2014 • Friday, November 21, 2014 • 0 comments

"Kawan makan kawan"...seringkali aku dengar ungkapan ni..tapi tak tersangka akhir nya ungkapan ini terkena pada diri aku sendiri..

Kawan yang selama ni aku sayang,aku tatang..aku bagi mcm2..tiba-tiba buat kat aku mcm ni..aku tak marah..aku sakit hati..aku kecewa..aku sedih..sebab aku mcm tak percaya..

Kawan-kawan aku yang selama ni aku tak pernah lupakan walau sesaat..tiba buat kat aku mcm ni..

Mcm-mcm aku mintak nasihat dari ibu..semalam dpn ibu aku nangis..aku betul2 kecewa..

Dieorang ni umpama kawan mcm gampang..time susah je baru nampak muka aku..time senang,dieorang kutuk aku belakang-belakang..

Pada malam ni..serious talk,aku benci dieorang..benci sgt3..meluat aku tengok muka dieorang..


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hyepp ! Assalamualaikum semua ! Name : Nad ! Status : My heart Is Taken By Someone ^,^v
Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: NurNadhirah